Hoe verbeter ik mijn conversies met localisatie?
Met het rapport van de localisatie audit is de basis voor het geschikt maken van jouw internationale webshop. We bepalen wat er verbeterd kan worden met betrekking tot de doelgroepen uit Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Spanje, Italië en Scandinavië. Heb je een ander land in gedachten? Geen probleem, laat het ons weten! Op basis van deze audit stellen we aanbevelingen voor om jouw website beter af te stemmen op de markt. Hierbij maken we ook onderscheid tussen snelle verbeteringen en implementaties op lange termijn, evenals zaken die wij kunnen overnemen en zaken die je zelf kunt aanpassen. Door meerdere aanpassingen kan jouw website verder groeien en kan je de doelgroep nog beter benaderen. Elke sectie van de screening heeft een eigen score en bijbehorende aanbevelingen. Het doel is om de consument te overtuigen om bij jou te kopen, zich op zijn gemak te voelen bij jou en het verschil niet merkt met een lokale winkel. We analyseren alle stappen van jouw klantreis, van de homepage tot aan de afrekenpagina en de klantervaring met de service.